תודה והמון הערכה ל:

SOUND SYSTEM
יוצר מוזיקת רגאיי  מגניבה
 המלווה את הקליפים
של הטיולים ב"כיף בישראל".

תודה לגבריאל מאיר הלוי
על השיר "הללו הוא"
בקליפ פתיחה של
אתר כיף בישראל

רצועת חופי הים של הגליל הכחול

בעונת הקיץ - חופי הים של גליל המערבי הוא האופציה המומלצת לבילוי בישראל. ים כחול עם חופים פתוחים וטבעיים אל מול הרים ירוקים עם טיולים נהדרים.

האווירה בחופי הים הצפוניים

ריח ים מלוח באוויר, מרחבים, חול זהוב, אבטיח מתוק, בירה קרה והחיים יפים.
בגליל המערבי מחכים לכם חופים ממש מחבקים, נטולי פוזה. חופים עם לגונות ים בצבע טורקיז, צדפים בשלל צבעים, חיות ים בתוך הסלעים, דגיגים קטנים לאורך השוניות. אני מזמינה אתכם להתאהב ברצועת חוף הים המפורסמת - חופי אכזיב עם ברכות ים טבעיות המתאימות לבילוי עם ילדים קטנים.

חופי הים של הגליל המערבי מצפון לדרום

• רצועת ראש הנקרה - רצועת חופים הכי צפונית של ישראל, פראית ופרטית.
  • חוף בצת - חוף לקמפינג מסודר בחינם.
  • חופי אכזיב: רצועת חופים מרהיבה לבילוי יום או קמפינג בה תמצאו את :
    גן לאומי אכזיב - בתשלום, חוף בננה ביץ
    - בתשלום ,
    וה
    לגונות של אכזיב - בחינם.
  • חופי הים של עיר החוף נהריה :חוף גלי גליל נהריה - חוף מסודר בתשלום.
                                                  חוף ארלוזורוב נהריה - ליד הטיילת בחינם.
  • חוף שבי ציון - חוף נפלא לכולם - בתשלום.

בחרו חוף הביאו קרם הגנה נגד שמש בקיץ וכוס תה חמה בחורף
ובואו ליהנות.

שמורת טבע חוף ראש הנקרא

כביש של כמה ק"מ מתפתל לו לאורך החוף הכי צפוני של ישראל שנקרה שמורת הטבע של ראש הנקרא. אתם מוזמנים בכל מקום לעצור ולהתמקם, רב הסיכויים שתוכלו למצוא המון מקומות פרטיים לחלוטין.  רצועת חוף מוגנת, בתולית נהדרת ממנה נשקף לו רכס ראש הנקרה שהוא גם תוואי הגבול הצפוני של ישראל עם לבנון. מקום נפלא לטיול לאורך החוף היפה.

חינם - בלי שירותי הצלה או מים זורמים.

איך מגיעים: סעו על כביש 4, חלפו על פני נהריה. סעו ישר צפונה עד שתראו מצד שמאל שלט לגן לאומי אכזיב. פנו שמאלה, מיד תזהו  כביש המשך מצד ימין, פנו ימינה וכנסו לכביש החוף היפהפה שיקח אתכם לאורך כמה ק"מ של ים כחול  עד לתחתית של רכס ראש הנקרה. בדרך תעברו בחוף הרחצה המסודר והמומלץ בצת.

חוף ים בצת

תענוג להתחבר לים

חוף ים נהדר  בלב שמורת חוף ראש הנקרה. מעין מובלעת בה מותר לשחות, לעשות קמפינג ופיקניק בחינם. בחוף מקלחות ושירותים וקיוסק עם גלידות ובירה קרה. חינם לחלוטין, אתם מוזמנים לעשות בו קמפינג עם אוהל, לישון תחת הכוכבים, הנוף של רכס ההרים הירוקים ומצוק ראש הנקרה נותן תחושה של חוף ים בברזיל! בהמשך החוף מתחילות לגונות קטנות וכמעט אישיות וכיף לטייל לאורכן ניתן להגיע ממש עד לרכס ראש הנקרה. ישנם שירותי הצלה בעונה בשעות היום. מומלץ.

איך מגיעים: נוסעים על כביש 4 עוברים את נהריה ממשיכים ישר עד שרואים פניה שמאלה, משולטת לחנייה גדולה של גן לאומי אכזיב. ניפנה שמאלה  ומיד נראה כביש צר היוצא ימינה מלפני החניה, נחבור לכביש, נתחיל לנסוע על דרך יפיפייה לאורך הים (אל תיכנסו לחנייה של הגן הלאומי). ניסע ישר כמה ק"מ בשמורת חוף ראש הנקרה עד שתראו מגרש חנייה גדול ומסודר ושלט חוף בצת. waze - חוף בצת.

רצועת חוף אכזיב

נכיר רצועת חופים שהיא הגן העדן של חופי  הים בגליל המערבי. באכזיב יש לגונות יפיפיות בהן ברכות שחיה ושכשוך סגורות בגובה של עד מטר. ברצועה כמה חופים הסמוכים אחד לשני, חלק מסודר ובתשלום וחלק בחינם בלי שרותי הצלה ומקלחות. הכירו את החופים:

בואו ליהנות

הבית והחוף של אלי אביבי

על רצועת חוף קטנה ויפה הגיע לפני המון שנים איש מיוחד ואשתו הקימו על הגבעה בבית של מוכתר כפר ערבי עתיק שהיה במקום, אזור של נופש והרגעות בשם "מדינת אלי אביבי". במקום אכסניה קטנה ומוזרה, חוף ים פרטי לאורחי המקום ומוזאון עתיקות וארכיאולוגיה המורכב מפרטים אותם ליקט אלי על החוף לאורך השנים. פעם היו אנשי הרוח והבוהמה של תל אביב באים לאלי לחפלות  היום אלי מבוגר אך המקום מיוחד ושווה ביקור. כניסה בתשלום.

איך מגיעים: סעו על כביש 4, חלפו על פני נהריה. סעו ישר צפונה עד שתראו מצד שמאל שלט לגן לאומי אכזיב. פנו שמאלה ומיד תזהו את הבית של אלי אביבי מצד ימין על הגבעה. מצד ימין  תראו כביש כורכר שייקח אתכם למעלה הגבעה למדינת אכזיב הקסומה. waze - מדינת אכזיב, אכזיב.

גן לאומי אכזיב

גן לאומי אכזיב הנפלא

רצועת החוף מהיפות בארץ, לגונות בצבע טורקיז, מרחבי דשא מעל החוף לקמפינג עם אוהלים ופיקניק של יום לכולם. מקום נהדר ויפהפה לחופשה בגליל במערבי. גן לאומי אכזיב בנוי על חורבות כפר דייגים ערבי עתיק שהיה במקום וננטש עם קום המדינה. מקום קסום ונהדר. בתשלום. במקום מקלחות, שירותים,שירותי הצלה לאורך היום.

איך מגיעים: סעו על כביש 4, חלפו על פני נהריה. סעו ישר צפונה עד שתראו מצד שמאל שלט לגן לאומי אכזיב. פנו שמאלה, החנו את הרכב בחניה הגדולה והמסודרת וכנסו דרך עמדת התשלום.

waze - גן לאומי חוף אכזיב

חוף בננה ביץ אכזיב

חוף עם אווירה של נופש אמיתי -  רצועת חול רחבה בתוך לגונה גדולה, מקום נהדר לקמפינג עם אוהלים, יש גם אפשרות לחושות להשכרה סטיל סיני. בר \ מסעדה פתוחה לאורך כל היום ובלילה. מושלם למשפחות, לזוגות לכל מי שאוהב ים בפנאן. בבר יש מוזיקה נעימה. יש תקופות בהן יש מסיבות ומופעי ענק בחוף. אך לרב שקט, נעים, מסודר ומאורגן. חוף בננה ביץ הוא מקום כיפי לחופשה עם מציל, שירותים ומקלחות לנוחות מושלמת. בתשלום. פתוח רב השנה. 10 ₪ כניסה לאדם.

איך מגיעים: סעו צפונה על כביש ארבע, חלפו על פני נהריה סעו ישר צפונה עד שתראו שלט שמאלה לחוף בננה ביץ. פנו שמאלה ומיד ימינה, התפתלו עם הכביש עד שתגיעו לחניה של הבננה ביץ. אי אפשר לפספס.

הלגונות של אכזיב

הפנינה האמיתית של החוף. כאן גדלתי בתור ילדה קטנה. בריכות ים סגורות, נהדרות לכל המשפחה.רצועת סלעים במקביל לקו החוף יוצרת בריכות המוגנות על החוף מגלים גבוהים וזרמים. הים מלטף הרוח מנשבת ופשוט כיף לטבול במי בלגונות. ניתן לעשות קמפינג באוהלים בחוף. בחוף  אין שירותי הצלה ומקלחות. בקיף באופן קבוע מגיעים  אנשים עם קרוונים פותחים רשתות צל ומקימים מאהלי קבע לכמה שבועות, אך אל דאגה יש מקום לכולם. בשבתות די עמוס - אמצע השבוע ריק.  אך תפספסו את הביקור בלגונות של אכזיב, הנוף של הים עם הדייגים בקצה הבריכות משתלב באווירת תאילנד הכללית. חוף נהדר. בחינם. פתוח כל השנה.

איך מגיעים: סעו צפונה על כביש ארבע, חלפו על פני נהריה סעו ישר צפונה עד שתראו שלט שמאלה לחוף בננה ביץ. פנו שמאלה ומיד ימינה, התפתלו עם הכביש עד שתגיעו לחניה של הבננה ביץ. המשיכו ישר דרך החניה, נצד שמאל של הגדר של חוף בננה ביץ תזהו כביש צר המוליך אל הלגונות של אכזיב.

מחופי אכזיב עד נהריה לאורך כל רצועת החוף היפה יש סלעים המקשים את הכניסה למים. ניתן לעשות קמפינג אך אני מדגישה הכניסה למים מוגבלת.

חופי הים של נהריה

עיירת חוף גלילית

שלווה של ים, נהריה

חוף גלי גליל של העיר נהריה - חוף מפנק עם ברכות שחיה.

מוגן על ידי שובר גלים היוצר מעגן שחיה בטוח ושקט עם הפנים לטיילת, מחכה לכם חוף נהדר של העיר הנופש הצפונית נהריה. בחוף פרגולות צל, שירותי הצלה, שירותים ומקלחות, קיוסק. ברכות שחיה נהדרות - בחוף גלי גליל ברכת שחיה אולימפית לא מקורה וברכת ילדים עם מגלשות לתוך המים. הכניסה בעונת הרחצה בתשלום אל משעה שש בערב - שבקיץ אלו השעות היפות ביותר הכניסה חינם. ואני מגיעה לכאן, לעיתים קרובות עם הילדים עם ארוחת ערב, ליהנות משקיעה מושלמת מתוך המים... פשוט חלום!

ברכת הילדים ליד שובר הגלים

- ליד השובר גלים נוצרה ברכת מי ים שלמים רדודים, כאן מתכנסים כל ילדי החוף ,גובה המים הוא עד חצי מטר, מסביב עשרות כלי חפירה ומשחק לבניית ארמונות בחול, האזור רחוק ממים עמוקים. מצוין עבור משפחות עם ילדים קטנים.

בעונת הקיץ - הכניסה בתשלום גם עבור תושבי נהריה, משעה שש הכניסה בחינם וכולם מוזמנים. בשבתות עמוס, אבל יש מקום לכולם, בשאר ימי השבוע רגוע.

איך מגיעים: נוסעים ברחוב בגעתון של נהריה מערבה עד הטיילת, פונים ימינה נוסעים כמה מאות מטרים עד שרואים של שלט הכניסה חוף גלי גליל  מצד שמאל. חניה חינם בחניון הטיילת של נהריה 100 מטר לפני הכניסה לחוף.

חוף ארלוזורוב - נהריה

חוף הצעירים של נהריה, בהמשך הטיילת אחרי המסעדות, חוף עם שירותי הצלה לאורך היום. רצועת חוף פתוחה, פרגולות עץ, חנייה בחינם, אם יש גלים תראו את הגולשים של נהריה נהנים במים ואם אין גלים תראו אותם יושבים על החוף... מלא צעירים וצעירות. עומק המים נעשה עמוק די קרוב לרצועת החוף, בבקשה שימרו על הילדים הקטנים. טיילת עם מסעדות ובתי קפה ממוקמת בהמשך לחוף. חוף חינם, נקי ומסודר. בנוסף החוף ממוקם ליד טיילת הליכה וספורט חדשה של נהריה – בשם הטיילת הדרומית.

כיצד מגיעים: נוסעים ישר ברחוב הראשי של נהריה רחוב הגעתון, מערבה עד לכניסה לטיילת המסעדות, בצומת פונים שמאלה לרחוב סוקולוב המשיכו ישר בעלייה עברו מעגל תנועה , פנו ימינה לכיוון הים ברחוב השקמה שם תראו שילוט המכוון לחניה חינם של חוף ארלוזורוב. חוף ארלוזורוב ממוקם בהמשך לטיילת המסעדות של נהריה. אי אפשר לפספס אותו.

חוף שבי ציון - חוף מקסים

חוף יפהפה, מסודר, על שפת הים של מושב שבי ציון ממש לפני הכניסה לנהרייה.. בחוף שובר גלים היוצר אזור רגוע ונעים לשחייה. הסלעים יוצרים אזור של מים נמוכים בו הילדים נהנים לשחק. יש שירותי הצלה, מקלחות ושירותים וקיוסק. חוף באווירה של מושב על הים נעים ומפנק. הכניסה בתשלום. 10 ש"ח לאדם עד השעה 18:00 בערב.

כיצד מגיעים: ממש קל להגיע, פונים לכיוון שבי ציון נוסעים ישר עד לים ומגיעים לחנייה של החוף, בדרך בתוך המושב, תראו בית קפה מקסים בשם – "מועדון ארוחת הבוקר" עם ארוחות בוקר נהדרות המוגשות לאורך כל היום. ואת הבר הופעות של הצפון, פאב הפרה הפתוח כל ערב.