תודה והמון הערכה ל: 

לרוז חיים
SOUND SYSTEM
יוצר מוזיקת רגאיי  מגניבה 
 המלווה את הקליפים  
של הטיולים ב"כיף בישראל".

תודה לגבריאל מאיר הלוי
על השיר "הללו הוא"
בקליפ פתיחה של
אתר כיף בישראל

 

שמורת היום של נחל שניר -  לפיקניק ושחיה. 

 קטע מנחל שניר המיועד לפיקניקים ןלשחיה לציבור המטילים - בחינם! רשות הטבע סידרה קטע לאורך הנחל המיועד לפיקניקים ולשחיה. המקום פתוח לאורך כל היום. במקום שולחנות לפיקניק, זולות לצד הנחל. אתם מוזמנים לבלות כמה שתרצו לאורך היום אך מכיוון שכל אזור הנחלים של אצבע הגליל הינו שמורת טבע מוגנת אין אפשרות לישון במקום.

בואו ליהנות מהמים הנהדרים ומהיופי של נחל שניר.

בקיצור, בטיול תיהנו מ: פיקניק, שחיה, טיול לאורך הנחל הקסום והיפה.
כיף לילדים: בוודאי, שכשוך בנחל, לשחק בין קני הסוף. שימו לב לילדים לצידי הנחל. שימו להם מצופים תמיד! 
סוג טיול: פיקניק, שחיה, וטיול לאורך נחל שניר.
משך הטיול: כמה שתרצו.
למי מתאים: לכולם.
חינם \בתשלום: חינם לחלוטין
שעות ביקור\טיול: בשעות היום- המקום נסגר בשעה חמש.

היכן: waze : שדה נחמיה  ( ממש קל להגיע - השמורה ממוקמת בהמשך לכביש כניסה לכפר הנופש התאלנדי)  

מאד פשוט להגיע. שמורת היום של נחל שניר ממוקמת ליד קיבוץ שדה נחמיה. סעו על כביש מספר 9779 כ 150 מטר לפני גשר יוסף בצבע ירוק וקיבוץ שדה נחמיה תראו בבירור מתחם נופש גדול בשם " הכפר התיאלנדי", פנו שמאלה לכביש עפר המפנה אל עבר הכניסה ל"כפר התאלנדי". זה הכביש שמוביל לשמורת היום של נחל שניר. במקום תראו שלטי הכוונה של רשות שמורות הטבע. סעו ישר עד לחניה לצד הנחל. אל תשכחו לעזוב את במקום עד השעה חמש, אחרת יש מצב שתקבלו דו"ח מהפקחים בשמורה.

 שמורת יום נחל שניר - למטיילים באצבע הגליל

 שמורת יום נחל שניר

איזה כיף לדעת שיש מקומות מסודרים לפיקניק וליום של כיף באצבע הגליל בחינם לחלוטין. שמסודרים לקבל את המטילים שאוהבים ליהנות לצד נחל זורם וליהנות מהשפע של הטבע הגלילי שיש לישראל להציע לנו.

פיקניק, מחצלת, מנגל ליום נהדר

אתם מוזמנים לתפוס לכם זולה לצד הנחל. אם תגיעו מוקדם תוכלו ממש להתמקם עם הרגלים בתוך המים. יש אזורים מוצלים ויש מקומות מהן צריך לדאוג לצל. רב הזמן המקום מטופח ושמור אך כמובן זה בידינו לשמור על האזור נקי ומסודר שנוכל ליהנות ממנו במקסימום.

נחל שניר באזור שמורת היום

שחיה בנחל שניר

השחיה והשכשוך בקטע זה נהדרים, יחלפו על פניכם בעונת הקיץ עשרות רבות של קייקים ואבובים של מטילים שיצאו למסלול על נחל שניר צפונה מכאן. 

שמורת נחל שניר - נהנית מהשקט

רעיון לשיט על הנחל.

לא חייבים ללכת לשיט אבובים מסודר ולשלם כסף עבור כך. הביאו מזרון מתנפח או גלגל מהבית, טיילו לכם במעלה הנחל במסלול ההליכה\אופנים היפה כנסו לנחל בנקוה שבא לכם ותנו לנחל לקחת אתכם בכיף חזרה לאזור הפיקניק שלכם.

נחל שניר - שמורת יום לפקניק

טיול בשמורת הטבע נחל שניר

לרוצים לטייל ברגל או למביאים אופנים מהבית(מומלץ) ישנו שביל קסום ויפה העובר בין החורשות לצד הנחל, צאו לטיול רומנטי וכיפי לאורך הנחל , לכו כמה שתרצו , אתם יכולים לחזור באותו דרך או לעבור לצד השני של הנחל . הימי הקיץ החמים אין כיף יותר מלטייל במעלה הנחל ולחזור בטיול רגלי בתוך המים כאשר הנחל מזרים אתכם ואתם נמצאים בתוך חלום.

נחל שניר - יופי של מקום

כמה נקודות חשובות לדעת על פיקניק לצד נחלים

למרות שגובה המים נמוך  - כ 60 ס"מ המקום מסוכן לתינוקות!
אם אתם עם ילדים קטנים - עדיף שתתמקמו מעט רחוק מהמים - ילד קטן שניסחף בזרם זה סכנת נפשות! שימו  מצופים לילדים שאינם יודעים לשחות  ועל התינוקות שימרו מכל משמר.

השמורה נסגרת בשעה 5.

נכון שעל פניו הראה שהמקום מושלם לקמפינג, אך לצערנו אין אפשרות לישון במקום. כחלק ממערך פעילות לשמירת הנחלים והחיות באזור אצבע הגליל אין אפשרות לישון לצד הנחלים - רק בחניונים מסודרים. יש כמה חניונים לצידי הנחלים בתשלום. למי שרוצה קמפינג בחינם  יש להתרחק מהמים. אך בבוקר אתם מוזמנים לחזור וליהנות מהמקום. בשעות הערב מגיעים פקחים ונותנים דוחות.

מידע שימושי: