תודה והמון הערכה ל: 

לרוז חיים
SOUND SYSTEM
יוצר מוזיקת רגאיי  מגניבה 
 המלווה את הקליפים  
של הטיולים ב"כיף בישראל".

תודה לגבריאל מאיר הלוי
על השיר "הללו הוא"
בקליפ פתיחה של
אתר כיף בישראל

 

מה הכיוון שה' מכוון את העולם?
לאן פנינו מועדות?

 התשובה היא אחת והיא מוחלטת.

מטרת הבריאה היא לאחד את האנושות מתוך קשר רוחני על מנת להציל את הילדים ואת האנשים הטובים בעולם מכוחות הרע, שחיתות, ניצול ויצרים חייתים המשפיעים ומנהיגים את העולם. (ובאותה נשימה להציל גם את כדור הארץ). 

זהוא תהליך ארוך של מאות ואלפי שנים שעכשיו נמצא בשיאו ומי שלא מאמין רק מפריע לתהליך להתממש. התהוות העם היהודי ותורתו היו השלב הראשוני והמהותי בתהליך הנ"ל ישוע ופועלו היו השלב הבא ( מוחמד והאיסלם היו השלב השלישי. השלב הסופי - האיחוד הגדול בין כולנו טרם התממש - אמן שיקרה בקרוב).


המהפכה הרוחנית יוצאת לרחבי העולם.

ישוע היה איש יהודי,לומד תורה, צנוע, אוהב אדם -בימינו הוא ההשראה ודרכו האמונה באל ליותר ממליארד בני אדם ברחבי העולם בימינו להיות טובים יותר בחייהם.

לפני 2000 שנה בישראל, בתקופה בה חי ישוע, ישראל וירושלים היו תחת שלטון רומאי. השפע והשחיתות חגגו ומרבית העם סבלו מדלות ומחסור. חשוב להדגיש שבימים ההם מי שיצא נגד השלטון, גזר דינו היה או צליבה או עריפת ראש בכל מקרה בחיים הוא לא היה יוצר מזה.

ישוע נולד בבית לחם משם עברה המשפחה לכפר קטן בגליל בשם נצרת. הוא מלמד ומסתובב באזור צפון הכנרת בין הכפרים היהודיים שהתפרנסו מדייג.לפני 2000 שנה.

אותה תורה רק במילים אחרות

ישוע לוקח את חכמת התורה ופותח אותה לדיון מחדש. כמובן שהיהודים לא קיבלו זאת.
הוא הופך אותה מתורת אבות לתורה אוניברסלית.אני מזמינה אתכם להקשיב למילותיו של האיש.דברי ישוע – נחמה, ענווה, שלום, רחמים, צדקה, שמחה. בדבריו דרישה לאמונה ולהתנהגות מוסרית מהגבוהות ביותר בעולם בזמנים מפחידים, אכזרים וחסרי צדק אנושי.

תפילת "אשרי האיש”.
מהברית החדשה – ספר מתי פרק ה' .לפרק המלא – לחצו כאן.

ויהי כראותו את-המון העם ויעל ההרה וישב שם ויגשו אליו תלמידיו:
2 ויפתח את-פיו ויורם ויאמר:
3אשרי עניי הרוח כי להם מלכות השמים:
4 אשרי האבלים כי-הם ינחמו:
5 אשרי הענוים כי-המה יירשו ארץ:
6 אשרי הרעבים והצמאים לצדקה כי-הם ישבעו:
7 אשרי הרחמנים כי-הם ירחמו:
8אשרי ברי לבב כי-הם יחזו את-האלהים:
9אשרי רדפי שלום כי-בני אלהים יקרא להם:
10אשרי הנרדפים בגלל הצדקה כי להם מלכות השמים:
11אשריכם כי-יחרפו ורדפו אתכם ודברו עליכם בשקר כל-רע בעבורי:
12 שמחו וגילו כי שכרכם רב בשמים
כי-כן רדפו את-הנביאים אשר היו לפניכם:

מכאן זה ממשיך ואני ממליצה לכם ללחוץ ולקרא את הפרק המלא. זהוא אחד מהפרקים שממצים את תפישת עולמו של ישוע ואת מהות הדת הנוצרית בעולם.

מורד ואוהב

ישוע לא יכל לסבול את ההתנהגות של ההנהגה היהודית והרומאית כלפי העם. מושפעים מתרבות יוון הוא ראה את ארץ הקודש והאמונה נהפכת למסחרה ולמשטר קפיטליסטי נהנתן. הוא יוצא נגד המשטר בידיעה שזה יעלה לו בחייו.

משפטו וגזר דינו של ישוע

לפני 2000 שנה הוא מגיע עם תלמידיו לירושלים בימי חג הפסח, מוכיח את השלטון בבית המקדש, נאסר ובמשפט קצר וללא רחמים נגזר עליו על ידי הנציב הרומאי למוות בצליבה. הוא יוצא לדרכו האחרונה עם צלב עץ גדול על גבו עד לגבעה מחוץ לעיר שם נצלב. לאחר שמת הורד מהצלב למערה בקרבת המקום עליה גוללו אבן גדולה. על פי המסורת ישוע חזר לחיים, הוא נפגש עם מאמיניו לארוחת ופרידה אחרונה על שפת הכנרת אותה אהב ואז עלה לשמים מירושלים מהר הזיתים.

ירושלים - מקום עצוב או שמח? 

על פניו ירושלים מסמלת עבור מאמיניו מקום עצוב וללא רחמים בו נרצח ישוע. זכרו כי האיש היה רב מקובל, חכם ומואר. הוא ידע למנף את הטרגדיה. ישוע דאג לכך שדרך מותו יועבר מסר חשוב לכל מאמיניו. ירושלים מסמלת תקווה - לכל אדם לחיות חיי רוח ולמצוא נחת גדולה בהם. למצוא טעם לחיים, לאהוב בעוצמות גדולות יותר, לדאוג לאחר.

המסר של ישוע במותו – מחילה ושחרור כל בני האדם

על פי המסורת הנוצרית ישוע במותו, לקח עימו את כל חטאי בני האדם ובעצם נתן להם את האפשרות להיוולד מחדש, לבחור את המעשים שלהם, לנקות את הפחדים ולבחור בדרך ה'. דרך האהבה והשלום.

העולם נכנס למערבולת רוחנית שתוליד את תחילת התהליך לחיבור בין לאומי 

ישוע נצלב, ירושלים ובית המקדש נחרבו, העולם היהודי כפי שהכיר את עצמו מתרסק ומציאות חדשה מתחילה להתהוות.
אך ההיסטוריה מראה שאחרי כל מלחמה יש התאוששות, לבלוב ופריחה חדשה ואנו יודעים שהכל מתוכנן מראש לפרטים על ידי בורא עולם.

השאלה המעניינת הבאה תהייה.

כיצד הגיע הנצרות והאמונה באל אחד עם החכמה היהודית לכל רחבי העולם.
לתשובה לחצו כאן.