תודה והמון הערכה ל: 

לרוז חיים
SOUND SYSTEM
יוצר מוזיקת רגאיי  מגניבה 
 המלווה את הקליפים  
של הטיולים ב"כיף בישראל".

תודה לגבריאל מאיר הלוי
על השיר "הללו הוא"
בקליפ פתיחה של
אתר כיף בישראל

 

שמורת עין תאו - כיף להתרענן במים מתחת עץ התות

איזה כיף לפגוש לפתע פתאום, נחל זורם ובריכת שחיה קטנה נעימה ומזמינה. לשחיה קצרה על הדרך באצבע הגליל.

כיף בישראל

בקיצור, בטיול תיהנו מ: ביקור ברכת נחל קטנה אך נעימה ומגניבה, נוף קסום, קני סוף. 
כיף לילדים: בוודאי, עומק המים כ1מ', שימו מצופים לילדים הקטנים.
סוג טיול: שחיה בנחל וטיול קצרצר לאורך הזרם.
משך הטיול: כמה שתרצו.
למי מתאים: לכולם.
חינם \בתשלום: חינם לחלוטין
שעות ביקור\טיול: עדיף בשעות היום.

כיף בישראל

היכן: מאד פשוט להגיע. נוסעים על כביש 90 ללכיוון קריית שמונה, לפני קריית שמונה פנו בצומת כ"ח לכיוון כביש 899. 50 מ' לאחר הפניה ממש מול תחנת הדלק ובית קפה ארומה לפני תחנה האוטובוס יש שער ירוק הפתוח כל יום עד השעה ארבע. פנו לדרך עפר סעו כ250 מ' עד למחסום ירוק סגור מצד ימין. החנו את הרכב. לכו בדרך העפר  כ300 מ' – ארבע דקות הליכה – והיא תוביל אתכם לבית המשאבות אשר לצידו עץ התות הגדול ומעיין הרחצה הקטן והיפה.
על מנת להגיע לבריכה הגדולה, לתצפית בלבד. לפני בית המשאבות תבחינו בשביל צר שמאלה שיקח אתכם בין הקוצים והפרחים את עבר הבריכה הגדולה עם פרחי הנופר. לאחר הרחצה חיזרו באותה דרך חזרה לרכב.

כיף בישראל

מעיין קטן וצלול לרחצה – חופשי כל השנה

כיף בישראל

כמה כיף לפגוש מעיין צלול, אפילו קטן בו ניתן להיכנס לרענן את הגוף ואת הנפש. עין תאו הוא בדיוק מקום שכזה. תחת עץ תות ענקי מחכה לכם פינת חמד נעימה. הילדים מאד נהנו לגלות ולשחות עם הדגים במעיין.לצד המעין יש את המשאבות של האזור הפוגעות בחוויית הנוף אך עדיין הטבע מנצח והקסם של עץ התות הגדול הסוכך על המים וחדוות השחיה מאד מהנים.

בריכת הנופרים

ממש לפני בריכת המעיין עם המשאבות יש שביל צר בין הקוצים שיוביל אתכם בתוך השווך אל עבר הבריכה השניה. כאן מותר לכם ליהנות ממראה הבריכה ומפרחי הנופר השוחים בה. אסור להיכנס אליה ואסור לדוג בה.

כיף בישראל

ניקיון המעינות

ההבדל בין גן עדן קטן ומקום מוזנח ומסריח נמצא בידים של כולנו.
בבקשה אספו אחריכם את הכוסות, צלחות, פלסטיקים, ניירות טואלט. כל דבר שאינו שייך לטבע כמו אבנים, עלים גבעולים, עצים. אל תשאירו מאחוריכם אשפה, השאירו יותר נקי ממה שקיבלתם.
אזור הבריכה הקטנה הזאת עם מימיה הטובים חיבת להישאר נקיה על מנת שנוכל ליהנות ממנה גם אנחנו וגם מטילים הבאים שיבואו אחרינו.

 כיף בישראל