תודה והמון הערכה ל: 

לרוז חיים
SOUND SYSTEM
יוצר מוזיקת רגאיי  מגניבה 
 המלווה את הקליפים  
של הטיולים ב"כיף בישראל".

תודה לגבריאל מאיר הלוי
על השיר "הללו הוא"
בקליפ פתיחה של
אתר כיף בישראל

 

חופשה בגליל העליון, לב הגליל

בגליל העליון מחכים לכם שקט ושלווה. קדושה מתוקה שעוטפת את הנוף ברגש עמוק. יש משהוא באויר הפסגות של הגליל העליון שמשנה את זוית הראיה, הכל נעשה גדול והמרחב נפתח גם בחוץ וגם בפנים.

ממליצה לכם כתיסעו לבקר בגליל העליון , כל פעם לבחור טיול אחד, בשילוב מסעדה, בשילוב בית קפה, בשילוב קבר צדיק שראוי בעינכם, הייתי הולכת לפיקניק באחד מן היערות, פורסת שמיכה פותחת בקבוק יין ועוגה ונהנית מהאווירה.

שימו לב, רב הנחלים בגליל העליון יבשים בקיץ. לכן יש מסלולים שמומלצים לעונת החורף והסתיו, בהם הטבע מלא במים ויש טיולים עם מסלולים מוצלים, טיולי נופים שמתאימים גם לעונה החמה.


סופ"ש מרגש בגליל העליון יראה כך

יום חמישי

מתרגשים, אורזים תיק, פינוקים, ספר, איפד, ומתחילים לנסוע צפונה, מנסים לצאת כמה שיותר מוקדם שיהיה זמן לעצור להפסקה בדרך באחד מתצפיות הנוף הולכים לקבל את המפתחות לצימר עם הג'קוזי או פותחים את האוהל שהבאתם מהבית באחד מאזורי הקמפינג ומתחילים להתארגן ללילה מלא כוכבים עם מדורה.

יום שישי 

שישי בבוקר אווירה יפה ונינוחה בגליל העליון, נצא לטייל באחד מהטיולים היפים של הגליל העליון, נחל עמוד, נחל אביב, נחל דישון ועוד המון טיולים קלים וכיפים שיכניסו אתכם לאווירה הרגועה של הגליל העליון. מתחברים ליופי של הטבע,הולכים לבקר את צפת - עיר עם נשמה, הכנתי עבורכם סיור בשם  סמטאות של אהבה, תיהנו לשבת בבתי קפה חלומים מול נוף אין סוף באחד מהישובים הרגועים של הגליל העליון, אפשר לרכב על סוסים אל תוך הטבע, טרקטרונים, גיפים, לטייל  רגלית בנחלים, לבקר בראש פינה היפה ולהתכונן לארוחה טובה במסעדה רומנטית עם עשבי תיבול גלילים... אם אתם בעיניין צאו לדרינק בבר בערב, באחד מהבארים המקומים ובלילה מצפה לכם עוד לילה של אהבה ושלווה בגליל העליון... פשוט מושלם - ועל זה נאמר אמן.

שבת שלום

יום שבת יום מנוחה ופינוק איך שבא, אפשר לנוח כל היום, אפשר לצאת לבקר עוד נקודת חמד באזור,לתפוס בראנץ בבית קפה נעים, לטייל יד ביד על הטילות נוף היפות, לבקר צדיק וטוב לו, לקבלת ברכה, יש מגוון גדול של צדיקים שחיו ופעלו באזור לפני מאות ואלפי שנים ועוד אספר עך כך בהמשך...

אחר הצהריים, חוזרים הביתה מאוהבים, נינוחים , שלווים ומלאי חוויות, מוכנים לשבוע חדש של יצירה עבודה וכל השאר. 

הנשמה של הגליל העליון 

בגליל העליון חיים יחדיו  יהודים, דרוזים, ערבים, נוצרים, מוסלמים, צרקסים ובדווים. הגליל הוא בית של כולם. יושבי הגליל  הם אנשים מסבירי פנים ומקבלי אורחים באופן מופלא  שתישאר איתכם זמן רב.

הגליל לאורך אלפי שנים היה הבית של צדיקים ורבנים ומכתבו בו ספרי רוח אדירים בין ההרים, הנחלים, העמקים ומעינות. הגליל מלא בתפילה, נכיר את שפת התפילה ואת עוצמתה, ניהנה להתחבר דרכה לאנרגיות חיוביות.

 לב הגליל מארח את דייריו כאבא המארח את ילדיו. העם היהודי קיבל מתנות רוחניות גדולות ומשמעותיות בין הרים אלו. בצפת  ובהר מירון מולה נכתבו ספרי רוח וקודש רבים. אספר עליהם בחלק ספרי קודש מהגליל. בגליל העליון ישובים מיוחדים כגון קאדיתה , אמירים  בעלי אורח חיים מיוחד שניתן ללמוד ממנו הרבה כיצד לפשר את חיינו.

הגליל העליון הוא לב הגליל נבקר בכפרים הבנויים על דפנות הרים, נפגוש אומנים חיים שיוצרים אומנות גלילית המכניסה הביתה אויר הרים וקדושה,  נהנה מאירוח גלילי חכם ואמיתי, נטייל בטיולים עם טבע מופלא מלא מים ונוף.

בגליל העליון יש אין ספור סיפורים ואגדות בני מאות ואלפי שנים. נכיר את האזור, נהנה מעדינותו ומשפע הטבע הפועם בו.

גליל עליון, נופש רגוע ומלא שלווה – שנעים לפגוש בישראל.


היכן תישנו ?

הצימרים הכי יפים בארץ ממוקמים באזור זה. צימרים בצפת, באמירים כמובן בראש פינה, ועוד בהמון ישובים גלילים מושלמים לנופש רומנטי או משפחתי ליום יומים. לצימרים בגליל העליון לחץ כאן. כמובן שישנם מקומות נהדרים לקמפינג, ביער באופן חופשי או במתחמי קמפינג המיועדים לכך, הביאו אוהל, מזרון מתנפח,פנס, עצים למדורה ואתם מסודרים לקמפינג בגליל העליון לחץ כאן

פעילויות

בואו נתכנן איזה פעילויות  לכם לשלב בחופשה והיכן נמצאת ארוחת בוקר מפנקת, חופי ים לרביצה ובטלה משובחת,טיולים קסומים,חנויות של מתנות בהן ניתן לרכוש מזכרות מפנקות ועוד

בתי קפה

תבדקו את בתי הקפה \ מסעדות במחיר מעולה ( עד 50 ש"ח למנה עיקרית) הבאים: בצפת - כמה בתי קפה עם נוף הרים, מול ההר, פינתי, פלסיו, ארט קפה, השפע, מקסימיליאן. ביער ביריה הסמוך- כמהין, מול ההר. בישוב הצמחוני - טבעוני המיוחד אמירים, בתי קפה מושלמים כגון - ברטלה, קפסיטו, גילי באמירי הגליל. בעין אל אסד על קפה ההר ממוקם הדיוואן של 

טיולים מדהימים

הטבע של הגליל העליון עוצמתי, עוטף אותך ביערות ירוקים, מוציא אותך מההרגל של כבישים ובתים. טיילו בנחל אביב, נחל דישון, נחל עמוד,עין פרוד, בלב ראש פינה, בכפרים הציורים הממוקמים בפסגות הרים, פקיעין. תיהנו פיקניק ביער, טיילו ביער ביריה, בהר כמון הר הילל וכמובן הגבוה מכולם הר מרון. תתעטפו בקדושה בביקור בבתי כנסת עתיקים, קברי צדיקים עם סגולות ייחודיות ועוד המון מקומות נפלאים שיוציאו אתכם משגרת העיר ויכניסו אתכם לאווירת מרחב פנימי ונשימה חופשית. 

טיולי אופנים 

לכל חובבי טיולי האופנים יש כמה מסלולים מצוינים בגליל העליון.

מסעדות

 לפני הטיול או אחרי הטיול, ארוחה טעימה במסעדה זה חלק עיקרי נופש, להתישב, להתרווח ולאכול בנחת. אני ממליצה לקחת אוכל מהמסעדה ולצאת לאכול בשקט ובכיף בשילוב בקבוק יין מהבית באחד מהיערות ואזורי הפיקניק המופלאים של הגליל העליון, האוכל הרבה יותר טעים בטבע. לאחר הארוחה פורסים מחצלת והסיסטה מתחילה.

הדיוואן של עדנאן - אוכל דרוזי על קצה של הר בדיר אל אסאד. זחלאוי , בלאדנה,  הר מירון,  הארזים - אוכל לבנוני נהדר בכפר גיש.

מוסקט - מסעדת שף יוקרתית במצפה הימים  בת יער - מסעדת בשרים בתוך יער - יער ביריה ליד צפת,

מול ההר - מסעדה עם אווירה מדהימה יושבת על צלע הר !יער ביריה ליד צפת   גילי - מסעדה עם נוף אין סוף במתחם הנופש אמירי הגליל

מסעדת דליה - אוכל צמחוני נפלא באמירים,מתאים לגליל בול!  אבו ראמי - כפר ראמה - מזרחית, טעים טרי וזול!

חנויות מיוחדות

נרות צפת - מזכרת רומנטית מלאת אווירה מצפת היפה. אם אתם רוצים קניות, בכרמיאל על הכביש הראשי יש מרכז קניות ענקי, שימו לב לחנות גמא דיל - שהיא כמו שוק זול ונפלא הישר מסין עם כל מה שצריך מצעצועים לכלי מטבח,למתנות והפתעות והכל בכמה שקלים. בראש פינה שני מרכזי קניות בכניסה למושבה. 

כיף לילדים

הטיולים בטבע בגליל העליון מושלמים לילדים.  ישנם כמובן אטרקציות נוספות כגון טיולי גיפים לתוך הואדיות ,טרקטרונים, סנפלינג לאמיצים, סדנאות יצירה אקולוגיות. אך אין ספק שהטבע זה המקום להיות בו בטיול\נופש בגליל,כמה משחקים נחמדים לכל המשפחה, ערכת יצירה מיוחדת שבאה איתכם לבילוי יצירתי בטבע ואתם מסודרים. 

פשוט ליהנות בגליל העליון, תהיו אתם ותנו לעוצמה ולעדינות של הטבע,

לקחת אתכם למסע של שמש ואהבה.